WWW.BURKALIFA.LV iegādātās preces var tikt atgrieztas un/vai mainītas, vadoties pēc Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.362. un 6.363. pantu, kā arī Lietuvas Republikas Valdības 2014. gada 22. jūlija noteikumiem Nr. 738 "Mazumtirdzniecības noteikumi".

KVALITATĪVO PREČU ATGRIEŠANA

Pircējam ir ir 14 dienu laikā no preču piegādes vai saņemšanas dienas ir tiesības atgriezt preces, kuru preču izskats un/vai iepakojums ir nepārkāpts.

Atgriežot preces, ir jāievēro šādas nosacījums:

  • prece jābūt nepoškota, nepiepakuota un neizmēģināta;
  • atgriezamajai precei jābūt tajā pašā komplektācijā, kādu pircējs saņēma;
  • preces jāatgriež 14 (četrpadsmit) dienu laikā no to saņemšanas dienas;
  • jābūt pieejamam pirkuma apstiprinošam dokumentam vai tā kopijai.

Lai atgrieztu kvalitatīvu preču(-es), pircējam ir jāinformē pārdevēju par to rakstiski (pa e-pastu) e-pasta adresē: info@burkalifa.lv vai jāapmeklē Burkalifa birojs adresē S.Stanevičiaus iela 42, Viļņa, biroja darba laikā.

Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt preces, kas ir izpakotas pēc piegādes un nav piemērotas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, vai arī preces nevar tikt atgrieztas citos Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktos gadījumos. Pircējam ir jānodrošina, ka atgrieztās preces kvalitāte, iepakojums un atbilstība drošības un higiēnas prasībām nav mainījusies.

Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt pircēja atgrieztās vai mainītās preces saskaņā ar šo Noteikumu 58. punktā noteikto, kā arī, ja konstatē, ka preces ir bojātas, noņemtas un/vai bojātas etiķetes, noņemta aizsargplēve, bojāts iepakojums utt. un/vai preces ir bijušas lietotas.

Pārdevējs nav atbildīgs par preču kvalitātes pasliktināšanos, ja pircējs vai personas, kam pircējs pārdeva preces, izmantoja tās nesaskaņā ar to mērķiem, kurus parasti izmanto šādas preces, nepievērsa uzmanību norādījumiem, pārkāpa preču pārvadāšanas, glabāšanas, izmantošanas un/vai uzglabāšanas noteikumus, kā arī, ja redzami preču iepakojuma un citi ārējie defekti, par kuriem rakstiski netika norunāts preču nodošanas laikā, vai preču kvalitātes pasliktināšanās ir pircēja vai citu personu, kam pircējs pārdeva preces, darbības rezultāts.

Nauda par atgrieztajām precēm tiek pārskaitīta maksājumu uz pircēja bankas kontu. Atgrieztās preces izmaksājumu summai tiek iekļauti arī pircēja maksātie preču piegādes izdevumi. Izmantojot kvalitatīvo preču atgriešanas tiesības, preču atgriešanas izmaksas sedz pats pircējs.

NEKVALITATĪVO PRODUKTA ATGRIEŠANA

Ja esat iegādājies kosmētiku, parfimēriju vai higiēnas produktu zemādas kvalitātē, Jums ir tiesības atgriezt šādu preci mums. Nekvalitatīva prece tiek bez maksas aizstāta ar augstākas kvalitātes preci. Ja produkta atgriešanas iemesls ir zemādas kvalitāte, mēs apņemamies ar savām līdzekļiem aizstāt nekvalitatīvu produktu ar kvalitatīvu produktu. Svarīgi saglabāt un uzglabāt pirkuma apstiprinājuma dokumentu vai tā kopiju attiecībā uz iespējami nekvalitatīva produkta atgriešanu.

Strīdu gadījumā un ja patērētājs uzskata, ka UAB BURKALIFA ir pārkāpusi viņa tiesības vai likumīgos interesus, vispirms patērētājam jāvēršas rakstiski pa e-pastu uz adresi info@burkalifa.eu, norādot konkrētus prasījumus.

Patērētāju aizsardzības likuma 21. pants 2. daļā norāda, ka Pārdevējs (pakalpojumu sniedzējs), saņemot patērētāja prasību, ir pienākums ne vēlāk kā 14 dienu laikā no patērētāja pieprasījuma dienas (ja patērētāja prasības nav pilnībā apmierinātas vai tās tiek apmierinātas tik daļēji):

  • sniegt detalizētu un pamatotu rakstveida atbildi, pamatojoties uz dokumentiem, attiecībā uz prasībām, kas izvirzītas sūdzībā;
  • norādīt informāciju par ārpustiesas strīdu risināšanas subjektu, kas ir kompetents risināt patērētāju strīdus;
  • sniegt atbildi patērētājam elektroniskajā veidā vai citā noturīgā veidā;
  • izskatīt sūdzību bez maksas.

Ja patērētājam nav apmierinoša UAB BURKALIFA atbilde uz viņa sūdzību, patērētājs var vērsties pie ārpustiesas strīdu risināšanas subjekta, kas risina patērētāju strīdus, proti, Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienesta (Vilnius, Vilniaus g. 25, e-pasts: tarnyba@vvtat.lt, tālr .: 852626751, tīmekļa vietne www.vvtat.lt), vai tā teritoriālajās struktūrās apgabalos, vai aizpildīt pieprasījuma veidlapu Elektroniskā patērētāju strīdu risināšanas (EPS) platformā http://ec.europa.eu/odr), ko izveidojusi Eiropas Komisija, īstenojot Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvu Nr. 2013/11/ES par alternatīvu patērētāju strīdu risināšanu.